2048 FF Apk 2023 Scaricamentu gratuitu per Android

Sè site bravu in matematica è vulete ghjucà cù i numeri allora site nantu à a pagina ghjusta. perchè in questu articulu vi parleremu di l'ultimu ghjocu di numeri "2048 FF" chì aiutanu à uttene ricompense gratuite per un ghjocu di focu gratuitu.

Comu sapete, u ghjocu FF hè unu di i ghjochi più famosi in Internet dopu PUBG mobile cù più di 10 milioni di ghjucatori registrati da u mondu sanu. I ghjucatori di FF cercanu diverse applicazioni legali o fonti per uttene diamanti gratuiti è altre valute di ghjocu in ghjochi FF.

Se vulete arricà diamanti senza pop è altre valute di ghjocu in u vostru contu di ghjocu FF allora duvete pruvà sta nova applicazione di minatura 2048 ghjocu minatore di cubu in u vostru smartphone è tableta gratuitamente. Pudete facilmente scaricà stu ghjocu da Google Play Store.

Chì hè l'Apk 2048 FF?

 Cum'è menzionatu sopra, hè u novu è l'ultimu ghjocu di numeri sviluppatu è liberatu da Flowerplasn chì aiuta à i ghjucatori di FF per ottene diamanti è muniti gratuiti in u ghjocu FF ghjucatu à questu ultimu è novu ghjocu di numeri for free.

U mottu principale di stu ghjocu hè di incuragisce i ghjucatori à ghjucà u ghjocu originale. Cum'è sapete chì in l'ultimi anni l'usu di i strumenti di pirate è l'applicazioni sò aumentati ghjornu per ghjornu. Perchè queste app aiutanu i ghjucatori à uttene tutte e risorse di ghjocu pagate gratuitamente.

Amichevule dicendu chì ghjucà ghjochi cù risorse gratuiti ùn hè micca abbastanza per vince u ghjocu. per vince u ghjocu, i ghjucatori anu bisognu di sbloccare funzioni premium in pelli, caratteri, armi, carte è parechje altre cose.

Per sbloccare questi ghjucatori di funzioni premium, avete bisognu di diamanti è muniti di ghjocu chì sò assai caru per cumprà da a tenda di ghjocu. A causa di questu, i ghjucatori utilizanu applicazioni di generatori di diamanti chì sò illegale à utilizà è scaricate.

Infurmazione nantu à Ghjocu

nomu2048FF
Versionv2.9.2
Size49 MB
Documentalistepianta di fiori
U nome di u pacchjucom.merge.cube.winner
Android Obligatori5.0 +
PrezzoFree

Se vulete generà diamanti gratuiti in u ghjocu Garena Free Fire legalmente allora duvete scaricà è installà stu novu ghjocu chì vi aiuta à ricaricà monete FF gratuiti è diamanti in u vostru contu chì pudete facilmente aduprà per sbloccà oggetti premium in u ghjocu FF di rigalu.

Tags

Questu ghjocu hè unu di i ghjochi semplici è più divertenti in Internet cun ricompense gratuite per Free Fire gamed. In questu ghjocu, i ghjucatori anu bisognu di fà cubi da numeri di numeri aleatorii disposti nantu à l'altri cubi in-game.

Per uttene a ricumpensa duvete cumplettà tutti i cubi vedi in cima à u schermu di u ghjocu. À u principiu di u ghjocu i ghjucatori anu bisognu di cumplettà cubi cum'è,

  • 3264
  • 128
  • 256

Quandu ghjunghjite 256 cubi allora uttene diamanti gratuiti è munete di ghjocu per un ghjocu gratuitu. Una cosa da tene à mente hè chì sta prumuzione ùn hè micca sponsorizata da u magazinu Google Play o da un'altra fonte ufficiale. Hè furnitu da u sviluppatore di u ghjocu.

In più di stu novu ghjocu, pudete ancu pruvà questi ghjoculi sottu menzionati è app ancu per uttene diamanti è munete gratuiti cum'è,

  • 2048 Cube Winner Apk
  • Mods Blocky Testing Apk

Funzioni principali

  • 2048 FF App hè un ghjocu numeru sicuru è sicuru per utilizatori Android è iOS.
  • Fornisce i ghjucatori FF per uttene ricompense.
  • I lettori anu a possibilità di guadagnà monete è diamanti di ghjocu FF gratuiti.
  • Ghjocu simplice è faciule.
  • Per vince ricumpensa, i ghjucatori anu bisognu di cumplettà 256 cubi.
  • Facile à mirà è à tirà.
  • Ghjocu senza publicità cù parechje caratteristiche.
  • Gratu à scaricà è à ghjucà.
  • E assai più.

Screenshots di Game

Cumu scaricà è ghjucà 2048 FF Game Download?

Se vulete scaricà stu novu ghjocu numericu per uttene diamanti è munete illimitati in u ghjocu di focu gratuitu allora scaricallu direttamente da u magazinu Google Play è installate stu novu ghjocu di teaser di cervellu.

Se ùn pudete micca scaricà stu ghjocu da u magazinu Google Play allora siti di terze parti in Internet. Avete ancu l'opzione di scaricà l'app Free Fire Diamond da u nostru situ web aduprendu u ligame di download direttu datu à a fine di l'articulu.

Per scaricà stu ghjocu, cliccate nantu à u buttone di scaricamentu direttu à a fine di l'articulu è allora avete bisognu di attivà fonti scunnisciute da u paràmetru di sicurità è permette ancu tutti i permessi mentre installate stu novu ghjocu nantu à u vostru smartphone è tableta.

Dopu avè installatu u ghjocu cù successu, apre u ghjocu è cuminciate à ghjucà unendu cubi di caduta libera cù numeri è culori diffirenti cù i stessi culori è numeri per ghjunghje à 256 cubi in u ghjocu. Sè vo site incapace di sbarcà i blocchi in u locu ghjustu si rimbalzanu è perderà u ghjocu.

cunchiùdiri,

2048 FF per Android hè l'ultimu ghjocu numericu cù diamanti è munete illimitati in ff. Se vulete liberà diamanti illimitati in u ghjocu Free Fire allora pruvate stu novu ghjocu è ancu sparte cù a vostra famiglia è amichi. Abbonatevi à a nostra pagina per più app è ghjochi.

Link di Scaricamentu Direttu

Lascia un Comment